Termeni și condiții
1.1. Domeniu de aplicabilitate
Pentru comenzile dumneavoastră de produse în magazinul online SPORT-X S.R.L., sunt valabili următorii termeni și condiţii (,,Termeni și condiții'') de pe site-ul www.sport-x-b1.webnode.ro în forma lor publicată și în vigoare la momentul comenzii. Următorii termeni și condiţii sunt aplicabili de la data de 01.01.2019 și până la retragere exclusiv pentru contractele/comenzile încheiate în magazinul online (Online-Shop) SPORT-X. Textul termenilor și condițiilor poate fi descărcat în format PDF de pe Site de aici.
Utilizarea Site-ului implică să citiți acești termeni și condiții cu atenție. Dacă nu sunteți de acord cu aceștia, vă rugăm să nu folosiți Site-ul nostru. Dacă veți continua să utilizați Site-ul nostru, vom considera că ați acceptat și că sunteți de acord să respectați acești termeni și condiții. În cazul în care nu acceptați condițiile și termenii prezentați, vă rugăm să nu mai utilizați acest site.
SPORT-X își rezervă dreptul de a schimba, corecta, modifica, adăuga și/sau retrage în parte sau în întregime termenii și condițiile sau prețurile produselor prin postare pe Site fără nicio altă înștiințare.
Site-ul este administrat în exclusivitate de către societatea SPORT-X S.R.L
1.2. Identitatea părţii contractante
Contractul de cumpărare este încheiat de către client cu societatea SPORT-X S.R.L., în măsura în care nu se precizează altfel în mod explicit.
Adresă sediu: Bulevardul Republicii 45, Onești 601137
Număr de identificare Registrul Comerţului: J30/2301/2018
Telefon: 0234 314 477
E-Mail: sportx584@gmail.com
2. Încheiere contract / comandă
2.1. Pe acest Site, contractele sunt încheiate doar în limba română.
2.2. Produsul sau produsele pe care doriți să le comandați le puteți găsi accesând site-ul www.sport-x-b1.webnode.ro
Pașii necesari efectuării unei comenzi sunt:
Pasul 1 - Adăugarea produselor în coșul de cumpărături
Mai întâi alegeţi articolele dorite din ofertă şi adăugaţi-le în mărimea sau culoarea corespunzătoare în coşul de cumpărături. Dacă mergeţi cu cursorul în drepta sus, deasupra simbolului coşului cu produse, obţineţi imediat o privire de ansamblu asupra articolelor ce se află în coş.
Pasul 2 - La casă
Nu mai doriţi să adăugaţi alte produse în coşul de cumpărături? Atunci mergeţi la casă! Pentru aceasta, pur şi simplu, faceţi clic pe butonul "Inainte"
Pasul 3 - Înregistrare / Autentificare
Acum veţi fi rugat(ă) - în cazul în care nu s-a întâmplat deja - să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.
Dacă sunteţi deja client vă rugăm să introduceţi aici adresa de e-mail şi parola personală. În caz că v-aţi uitat parola aveţi posibilitatea să solicitaţi una nouă.
Dacă sunteţi client nou în magazinul online, vă rugăm să vă înregistraţi cu adresa dvs. de e-mail şi o parolă personală şi să completaţi câmpurile corespunzătoare din formular.
Pasul 4 - Metoda de livrare
Livrarea este gratuită indiferent de valoarea comenzii efectuate (costurile de transport sunt 0).
Expedierea comenzii se face de către partenerul nostru de expediţie, Fan Courier (de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 17:00), exclusiv la adresele de livrare din interiorul României.
Aveţi posibilitatea de a alege livrarea la adresa de domiciliu/serviciu sau livrarea la un punct de ridicare PayPoint Colet Expres (livrarea la PayPoint Colet Expres este disponibilă deocamdată doar pentru plata cu cardul bancar).
Produsele comandate vor fi livrate prin Fan Courier în decurs de două zile lucrătoare de la predarea acestora către curier, moment în care veți fi notificat prin email. Acest termen de livrare poate creşte în cazul unor campanii promoţionale cum ar fi Black Friday sau în perioada sărbătorilor de iarnă ca urmare a volumului mai mare de colete care trebuie procesat de curier.
În ziua livrării veţi primi o notificare prin SMS de la Fan Courier ce va conţine numărul AWB al coletului dvs., intervalul orar de livrare, suma de achitat ramburs (în cazul în care aţi optat pentru plata ramburs) şi numărul de contact al curierului.
Pasul 5 - Metoda de plată
Plata se poate efectua prin card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard) la momentul efectuării comenzii, prin intermediul procesatorului de plăţi online SIX Payment Services, certificat PCI DSS, situaţia în care cardul dumneavoastră bancar este debitat la momentul expedierii coletului, sau în sistem ramburs (numerar la curier).
Pasul 6 - Sumar - verificare comandă
Funcţia de revizuire a comenzii vă oferă posibilitatea de a verifica încă o dată detaliile comenzii. Dacă vreţi să modificaţi comanda trebuie doar să apăsaţi pe butonul "Modifică".
Pentru a face cât mai simplă şi rapidă procedura de comandă pentru clienţii, care au făcut deja cumpărături în magazinul online Deichmann, setările confirmate la ultima comandă sunt salvate în profilul dumneavoastră şi stabilite ca implicite la următoarea comandă. Există bineînţeles oricând posibilitatea de a consulta, modifica şi respectiv şterge datele dumneavoastră din "Contul meu".
Pasul 7 - Trimitere comandă
Odată cu apăsarea butonului "Trimite comanda", comanda dumneavoastră este expediată către noi. Ulterior primiţi un e-mail prin care vă informăm că am recepționat comanda dumneavoastră.
Sfat: dacă totuşi nu mai doriţi să cumpăraţi un articol din comandă, aveţi posibilitatea să îl anulaţi, atât timp cât produsul nu este deja ambalat şi nicio reducere nu a fost aplicată, mergând în contul dumneavoastră de client. Cu toate acestea, aveţi posibilitatea returnării produsului, astfel cum se va arăta mai jos.
Prețurile de achiziție ale bunurilor sunt indicate în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate în Lei, incluzând taxa pe valoarea adăugată a produselor vândute în magazinul online. Este valabil întotdeauna prețul din momentul comenzii.
Diferitele reduceri promoționale temporare ale produselor în magazinul online sunt valabile numai pentru comenzile în magazinul online și nu se aplică în celelalte magazine SPORT-X.
2.3 Aveţi posibilitatea să vă înregistraţi în orice moment în magazinul online SPORT-X. Puteţi face aceasta în timpul procesului de comandă, sub secţiunea "Contul meu" sau în partea din dreapta sus în magazinul online.
2.4 Dumneavoastră transmiteți o cerere fermă către SPORT-X atunci când parcurgeţi procesul online de comandă prin introducerea detaliilor solicitate şi apăsaţi butonul "Trimite comanda". După ce aţi emis comanda, noi vă trimitem un e-mail, care confirmă recepţia comenzii dumneavoastră de către noi şi care detaliază comanda (Confirmare comandă). Această confirmare a comenzii nu reprezintă sub nicio formă o acceptare a cererii dumneavoastră, ci are doar rolul de a vă informa că noi am primit comanda dumneavoastră. Acceptarea comenzii se consideră finalizată atunci când vă transmitem un e-mail, care confirmă final comanda dumneavoastră și care cuprinde factura aferentă.
Un contract de cumpărare se realizează doar atunci când vă confirmăm acceptarea comenzii și expediem produsul comandat către dumneavoastră. Durata disponibilității pentru fiecare produs este valabilă până la epuizarea stocului, în cazul în care durata nu este anunțată pe site. În cazul unei indisponibilităţi ne rezervăm dreptul să nu livrăm articolele comandate. În această situaţie vă informăm imediat despre indisponibilitatea produselor şi vă restituim neîntârziat suma achitată deja. Puteţi urmări stadiul comenzii dumneavoastră în meniul "Contul meu" la secţiunea "Comenzile dumneavoastră".
2.5 Vârsta minimă pentru efectuarea unei comenzi în magazinul online este de 16 ani. Comenzile sunt posibile doar până la o limită a valorii comandate de 1500 RON. În eventualitatea în care suma facturilor deschise din comenzile precedente a atins limita de 1500 RON nu mai sunt posibile alte comenzi până când aceste facturi nu sunt achitate.
Factura comenzii este expediată pe cale electronică în format PDF către adresa dumneavoastră de email. Factura este valabilă fără semnătură şi ştampilă. În caz de nevoie şi la solicitarea expresă a clientului aceasta poate fi tipărită şi transmisă gratuit prin poștă. Dumneavoastră sunteţi de acord cu expedierea facturii pe cale electronică sub formă de document PDF.
3. Stocarea textului contractului / Stocarea datelor comenzii dvs.
Contractul încheiat în magazinul online este un contract scris.
Datele comenzii dumneavoastră sunt stocate de către SPORT-X. Dumneavoastră primiţi toate informaţiile relevante ale comenzii la adresa de e-mail, pe care ne-aţi făcut-o cunoscută.
În cazul în care aveți nevoie de imprimare, puteți să ne solicitați la numărul de telefon 0234 314 477 (Online Shop Service Hotline), de luni până vineri între orele 09:00 şi 16:00. Contractul, la solicitarea expresă a clientului, poate fi tipărit și transmis gratuit prin poștă.
4. Expediere și costuri
Livrarea este gratuită indiferent de valoarea comenzii efectuate (costurile de transport sunt 0).
Expedierea comenzii se face de către partenerul nostru de expediţie, Fan Courier (de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 - 17:00), exclusiv la adresele de livrare din interiorul României.
Aveţi posibilitatea de a alege livrarea la adresa de domiciliu/serviciu sau livrarea la un punct de ridicare PayPoint Colet Expres (livrarea la PayPoint Colet Expres este disponibilă deocamdată doar pentru plata cu cardul bancar).
Produsele comandate vor fi livrate prin Fan Courier în decurs de două zile lucrătoare de la predarea acestora către curier, moment în care veți fi notificat prin email. Acest termen de livrare poate creşte în cazul unor campanii promoţionale cum ar fi Black Friday sau în perioada sărbătorilor de iarnă ca urmare a volumului mai mare de colete care trebuie procesat de curier.
În ziua livrării veţi primi o notificare prin SMS de la Fan Courier ce va conţine numărul AWB al coletului dvs., intervalul orar de livrare, suma de achitat ramburs (în cazul în care aţi optat pentru plata ramburs) şi numărul de contact al curierului.
Scadenţă şi plată
Plata comenzii poate fi făcută prin:
- card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard) la momentul efectuării comenzii, situaţia în care cardul dumneavoastră bancar este debitat la momentul expedierii coletului
- ramburs la livrare.
Toate preţurile sunt exprimate în RON şi conţin TVA prevăzută de lege. Este valabil întotdeauna prețul din momentul comenzii. Ne rezervăm dreptul ca în anumite situaţii să ajustăm posibilităţile de alegere a metodelor de plată. Produsele livrate rămân proprietatea SPORT-X până la achitarea lor integrală de către client.
5. Garanție
SPORT-X oferă clienților săi o garanție comercială pentru deficiențele neimputabile consumatorului de 60 de zile de la data intrării în posesia produsului, în cazul utilizării produsului / produselor potrivit instrucțiunilor de întreținere menționate mai jos.
Garanţia legală de conformitate este de șase luni de la data livrării produselor conform prevederilor specifice din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate acestora.
6. Protecția și securitatea datelor
SPORT-X vă respectă viaţa privată. Societatea noastră colectează, stochează şi utilizează datele cu caracter personal doar în conformitate cu legislaţia în vigoare, respectiv cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit RGDP sau Regulamentul (UE) 2016/679). Totodată, prelucrarea datelor dumneavoastră are loc în conformitate cu prevederile Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, ale Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic precum si cu respectarea prevederilor altor acte normative aplicabile.
Pentru a asigura o derulare corectă şi rapidă a serviciilor sale, SPORT-X utilizează programe de prelucrare electronică a datelor (EDV).
7. Legea aplicabilă
Relația dintre SPORT-X și cumpărători, precum și toate efectele juridice pe care le produc termenii și condițiile vor fi reglementate și interpretate în conformitatea cu legea română în vigoare.
În situaţia în care orice prevedere a acestor termeni și condiții va fi declarată nulă, nu ar avea efect, în locul prevederii anulate vor fi aplicabile prevederile legale în vigoare, iar valabilitatea juridică a tuturor celorlalte prevederi a acestor termeni și condiții va continua să fie pe deplin aplicabilă și să producă efecte.
8. Drepturi de autor
Întregul conținut al Site-ului: imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe, logo-uri si alte date - aparține societăţii care administrează Site-ul şi a furnizorilor săi şi este aparat de Legea pentru protecția drepturilor de autor şi de actele normative privind proprietatea intelectuala şi industrială. Folosirea fără acordul societăţii Sport-x S.R.L a oricăror elemente enumerate mai sus se sancționează conform legislației în vigoare.
Pentru orice sesizare legata de o eventuala încălcare a dreptului de autor, vă rugăm să ne trimiteţi email la adresa: sportx584@gmail.com
9. Litigii
Orice pretenţie sau orice litigiu născut din sau în legătura cu un contract de cumpărare încheiat cu SPORT-X și cu Termenii și condițiile va fi soluționat pe cale amiabilă.
În cazul în care aveţi probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutaţi, puteţi lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu una din persoanele responsabile la adresa: sportx584@gmail.com. Termenul maxim de răspuns în cadrul unei astfel de solicitări este de 3 (trei) zile lucrătoare, de la data recepţionării solicitării Dvs.
În caz de imposibilitate de a ajunge la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecătorească română competenta de la sediul SPORT-X.
Soluționare Litigii Online (SOL)
Comisia Europeană a creat o platformă online pentru soluționarea extrajudiciarã a litigiilor. Această platformă poate fi accesata prin intermediul următorului link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
10. Date de contact Sport-x
Dacă aveţi întrebări cu privire la magazinul nostru online vă rugăm să ne sunaţi la numărul de telefon 0234 314 477 (Service - Hotline) sau să ne scrieţi un e-mail la adresa sportx584@gmail.com
În eventualitatea în care doriţi să formulaţi o sesizare sau o reclamaţie vă puteţi adresa oricând Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, e-mail: cabinet@anpc.ro, website: https://www.anpc.gov.ro/